Summary | Key Points | Speaker |
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Future Tech: New Games in New Places Google의 ATAP (Advanced Technology and Projects) 그룹에서 개발중인 3 가지 새로운 게임 관련 프로젝트 인 Soli, Jacquard 및 Spotlight Stories에 대한 발표, Spotlight Stories / Jacquard / Soli |
| Aaron Cammarata, Technical Project Lead, ATAP |
Launching Successful VR and AR Games with Google
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| Michael Almeraris, VR/AR Gaming and Store Lead |
Interactive Storytelling with Daydream & Jump VR은 차세대 훌륭한 스토리 텔링 매체입니다. 이제 사람들은 2 차원 화면에서는 불가능한 방식으로 이야기와 장소를 경험하고 진정으로 이야기 할 수 있으며, 단순한 서술을 뛰어 넘습니다. VR은 사람을 다른 세상으로 옮기고 사람들을이 세상의 놀라운 장소로 안내하는 것을 가능하게합니다. 점프에 대해 배우고 캡처 된 컨텐츠를 내레이션 게임 디자인과 함께 가져와 사람들을 스토리 속으로 끌어들이는 방법에 대해 알아보십시오. |
| Emily Price, Product Manager, Google Jump |
Building a Scalable Multiplayer Backend in 5 Minutes Google cloud Platform의 Kubernetes에서 5 분 만에 전체 멀티 플레이어 게임 백엔드를 제작하는 것을 데모하고 바로 게임을 플레이합니다. 이번에는 Docker가 포함 된 소프트웨어 컨테이너와 Kubernetes와 함께 사용하여 배포, 로깅, 상태 확인 및 가장 중요한 중요 작업 인 백엔드 확장과 같은 일반적인 작업을 수행하는 방법에 대해 살펴 보겠습니다. | Marc Mandel, Developer Advocate, Google Cloud Platform | |
Virtual Story Telling through Virtual World Building 우리는 벽에있는 동굴 벽화에서 immersive-가상 세계로 어떻게 넘어 갔는지, 그리고 이 기술을 계속 유지할 수 있는 플랫폼으로 어떤 기술이 사용될 것인가에 대해 이야기 할 것입니다. 우리는 가상 환경에서 확장 가능하고 지속적인 세계를 구축 할 수있게 해주는 Improbable의 SpatialOS와 같은 플랫폼 개발에 관심을 기울일 것입니다. |
| Daniel Grachanin, Product Manager, Google Cloud Gaming |
Going Further with FlatBuffers 스키마가 없는 FlatBuffers, 객체 API, GRPC 지원, 내부 변형, 내부 바이너리 검색, 프로토 번역 및 리플렉션과 같이 존재하지 않을 수있는 강력한 강력한 FlatBuffers 도구를 소개합니다! |
| Wouter Van Oortmerssen, Software Engineer, Fun Propulsion Labs, Google |
Firebase for Games Building games is challenging and making sure they provide you with a living is even harder. This talk covers how to utilize Firebase to build experiences, re-engage players and grow your audience in your C++ or Unity games. 게임을 제작하는 것은 어려운 일이며, 만든 게임이 생명을 유지하도록 하는 것은 더욱 어렵게 만듭니다. 이 대화에서는 Firebase를 활용하여 C ++ 또는 Unity 게임에서 경험을 쌓고, 플레이어를 다시 참여 시키며 잠재 고객을 늘리는 방법을 다룹니다. |
| Stewart Miles, Software Engineer, Firebase and Fun Propulsion Labs at Google |
Hyper Growth of Mobile Gaming on YouTube A look at Gaming on YouTube and how mobile gaming content is in a state of hyper growth on the platform with an explosive 2016. We'll do a deep dive into how we are thinking about mobile gaming, streamline the capturing of mobile content and how events like King's Cup are leading our content initiative. YouTube의 게임 및 모바일 게임 콘텐츠가 폭발적인 2016으로 플랫폼에서 급성장하는 모습을 살펴 봅니다. 모바일 게임에 대해 어떻게 생각하고 있는지, 어떻게 모바일 콘텐츠 캡처를 간소화 할 것인지 그리고 킹스컵 (King 's Cup)과 같은 이벤트가 우리의 콘텐츠 이니시를 이끌어 가고 있는지에 대해서 알아볼 것 입니다. |
| Lester Chen, Global Head of Esports, YouTube Gaming |
Top 3 Essentials for Growth with Google This talk will tell you about the Top 3 ways Google is an essential partner for building thriving games businesses. We will touch on the breadth of Google’s knowledge of game discovery and consumption, and will show how Google’s machine learning enables marketers to draw powerful insights on growth and monetization. 이 이야기는 Google과 함께 최고의 게임 비즈니스를 구축하기 위해 필수적인 3 가지 방법을 설명합니다.Google의 게임 검색 및 소비에 대한 Google의 폭 넓은 지식을 접할 것이며, Google의 기계 학습을 통해 마케터가 성장 및 수익 창출에 대한 강력한 통찰력을 얻는 방법을 보여줍니다. |
| Dan Stephen, App Partnerships Manager, Ads |
Machine Learning, Games and You What can machine learning actually do for your game? In this talk, I’ll discuss the matches (and mismatches) between research and the realities of publishing games. I’ll introduce TensorFlow -- an open source machine learning library -- in a game-developer friendly way, and look to the future of where machine learning can help developers create fresh, exciting games. This talk is suitable for developers without prior experience in ML. 기계 학습이 게임에서 실제로 할 수있는 것은 무엇입니까? 이 강연에서는 리서치와 실체 출시한 게임의 일치 또는 불일치에 대해 논의하겠습니다. 게임 개발자에게 친숙한 방식으로 TensorFlow (오픈 소스 시스템 학습 라이브러리)를 소개하고, 기계 학습이 개발자가 신선하고 흥미 진진한 게임을 만드는 데 도움이 될 수있는 미래를 살펴 봅니다. 이 대화는 ML에 대한 사전 경험이없는 개발자에게 적합합니다. |
| Wolff Dobson, Developer Programs Engineer, Machine Learning |
How to make more money than the person sitting next to you Google Play Billing gives developers many tools to earn money from their games. Learn three ways how developers are taking advantage of the latest features to grow their business. Google Play 빌링은 개발자가 게임에서 많은 돈을 벌 수 있는 많은 도구를 제공합니다. 개발자가 최신 기능을 활용하여 비즈니스를 성장시킬 수 있는 세 가지 방법에 대해 알아보십시오. |
| Larry Yang, Senior Product Manager, Play Commerce |
Designing a Google Doodle game How do you make a game for a billion users? Take a quick look into the Google Doodle's unique set of game design constraints. 10 억 명의 사용자를 위해 게임을 어떻게 만드나요? Google Doodle의 고유 한 게임 디자인 제약 조건을 간략하게 살펴보십시오. | Ben McMahan, Software Engineer, Google Doodle Team | |
Q&A for lighting talk | ||
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